منو
مطالب خواندنی
مقررات آموزشی
تقویم آموزشی موسسه
مسابقات و سرگرمی
آرشیو اخبار
گالری عکس
دانلود
سوالات متداول
شکایات و انتقادات
مدارک و گواهی ها
درباره ما
تماس با ما
سخن هفته


به جایی که زمین خورده ای نگاه مکن. به جایی نگاه کن که پایت سّر خورده است. پس همواره به دنبال علت و دلیل حادثه باش و آن را ریشه یابی کن

 

تقویم
اخبار
۱۳۹۴/۰۷/۲۰
راهنمای سایت

راهنمای استفاده از سایت جهت رویت و پرینت اطلاعات زبان آموز

1. پس از باز شدن صفحه اصلی سایت از سمت چپ گزینه ورود را انتخاب کرده و هم برای نام کاربری و هم کلمه عبور، کد زبان آموز که در چک پرینت داده شده موجود است را وارد نمایید. (البته اگر رمز عبور را تغییر داده اید برای نام کاربری، کد زبان آموز و برای کلمه عبور همان رمز تغییر داده شده را بایستی وارد کنید) که در این مرحله وارد صفحه اختصاصی زبان آموز می شوید که نام وی قابل مشاهده است.

2. برای اطلاع از خلاصه نمرات بعد از امتحان پایان ترم می توانید اولین گزینه از منوی سمت چپ، گزینه مشاهده نمره، را انتخاب نمایید.

3. برای اطلاع از نمرات با جزئیات کامل در هفته دوم ترم بعد می توانید دومین گزینه از منوی سمت چپ، گزینه کارنامه را انتخاب کنید و بعد از انتخاب ترم مورد نظر (مثلا اردیبهشت و خرداد 94) از کادر ظاهر شده در بالا کارنامه را مشاهده یا پرینت نمایید. (کل سوابق زبان آموز از زمان ورود به موسسه حتی تا سال های بعد و خروج از موسسه نیز قابل دسترسی می باشد).

4. برای ثبت اعتراض بعد از مشاهده خلاصه نمرات بعد از امتحان پایان ترم، می توانید از منوی سمت چپ گزینه اعتراض را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است در صورتیکه اعتراض غیرمنطقی و برای ترم های متوالی دائم تکرار شود این گزینه برای زبان آموز غیرفعال می گردد. (دقت شود که حداکثر با فاصله 3 روز بعد از اعلام نتایج اعتراضات بایستی ثبت گردد).

5. برای اطلاع از روز و ساعت و زمان امتحانات ترم بعد می توانید از منوی سمت چپ گزینه، گزینه زمان بندی ترم جدید را انتخاب نمایید.

6. برای اعلام آمادگی برای ثبت نام ترم بعد در صورت تمایل می توانید از منوی سمت چپ گزینه پیش ثبت نام را انتخاب نمایید..

7. برای پرداخت شهریه به صورت اینترنتی، در صورت فعال بودن این گزینه و همچنین برای اطلاع از مبلغ شهریه می توانید از منوی سمت چپ، گزینه پرداخت شهریه را انتخاب نمایید.

8. برای اطلاع از وضعیت و مقایسه نمرات کلاسی، میان ترم و پایان ترم به منظور اطلاع از پیشرفت یا افت تحصیلی در کلیه ترم هایی که زبان آموز در موسسه مشغول به تحصیل بوده است، می توانید از منوی سمت چپ، گزینه پیشرفت تحصیلی را انتخاب نمایید..



کاربر
ورود
Quotation

Judge a man by his questions rather than his answers

Voltaire




اطلاعات ترم جدید

ترم بهار 1403

شروع ترم :روزهای  شنبه  1403/01/18 و یکشنبه 1403/01/19

امتحان میان ترم:  شنبه  1403/02/29 و یکشنبه 1403/02/30

امتحان پایان ترم: دوشنبه 1403/03/29 و  سه شنبه 1403/03/30